Πὠς μπορώ να παραγγείλω από το eshop?

Αφού ολοκληρώσετε την εγγραφή σας, μπορείτε να κάνετε μία βόλτα στις κατηγορίες και τις υποκατηγορίες με τα προϊόντα. Μόλις βρείτε αυτό που σας αρέσει, απλά πατήστε επάνω του με το ποντίκι σας, διαβάστε όλες τις σχετικές πληροφορίες και επιλέξτε το εικονίδιο για να το προσθέσετε στο καλάθι σας. Στη συνέχεια, πήγαινετε στο καλάθι σας, πατήστε το κουμπί ¨Αγορά¨ και απλά ακολουθήστε τα βήματα για την υποβολή της παραγγελίας, σημειώνοντας τα στοιχεία σας και φυσικά τη διεύθυνση στην οποία θα θέλατε να παραλάβετε το προϊόν σας (εσείς ή κάποιος δικός σας, αν το προϊόν θέλετε να το κάνετε δώρο σε κάποιον άλλο). Έχετε πια ολοκληρώσει την παραγγελία σας.


Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου ?

Το goldentiara.gr σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον το επιτρέπει η κατάσταση της. Αυτό σημαίνει πως ο μέσος χρόνος για να ακυρώσετε την παραγγελία σας είναι γύρω στη 1 ώρα, δηλαδή πριν προλάβει να επεξεργαστεί. Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε στείλτε μας ένα e-mail στο info@goldentiara.gr ή καλέστε μας στο 210 6144467.


Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής ?

Nαι, υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής. Για να ενημερωθείτε για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε στην περίπτωση επιστροφής κάποιου προιόντος παρακαλούμε πολύ ανατρέξτε στους Όρους Χρήσης
σχετικά με τις επιστροφές και συμπληρώστε την φόρμα στην ενότητα Επιστροφές.


Πὠς προσθέτω ένα προιόν στην παραγγελία μου;

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει αναγκαστικά να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώστε στο πεδίο "Σχόλια" να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προιόν που θέλετε να προστεθεί. Μπορείτε να συμπληρώσετε προιόντα στην παραγγελία σας εντός 1 ώρας από την πραγματοποίηση της.


Μπορώ να κάνω τηλεφωνική παραγγελία?

Ναι, τηλεφωνώντας στο 2106144467.


Πώς χρησιμοποιώ τα φίλτρα;

Το www.goldentiara.gr απλοποιεί τη διαδικασία και στα φίλτρα. Κατηγοριοποιείστε τα βασικά ενδιαφέροντα σας και κερδίστε χρόνο.

Απλώς στα φίλτρα σημειώστε τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που εξυπηρετούν τις επιθυμίες σας (πχ: μέταλλο, φύλο κτλ). Έτσι θα κάνετε τις αγορές σας ακόμα πιο γρήγορα και πιο εύκολα. Τα φίλτρα είναι μια διαδικασία που βοηθάει τον πελάτη και σέβεται τη διαφορετικότητα του. 


Δεν βρήκα αυτό που έψαχνα, μπορώ να κάνω μία ειδική παραγγελία?

Ναι, συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ είτε επικοινωνώντας μαζί μας στο 2106144467.


Μπορώ ανα πάσα στιγμή να ενημερωθώ σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου?

Κάθε παραγγελία επεξεργάζεται άμεσα και με την ολοκλήρωσή της ενημερώνεται ο πελάτης για τον κωδικό αποστολής της εταιρίας courier. Με αυτόν τον κωδικό μπορεί να παρακολουθεί ανά πάσα στιγμή που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία του.


Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω για τις αγορές μου ?

Είναι πολύ εύκολο και έχετε πολλές επιλογές! 

Μπορείτε να διαλέξετε έναν απο τους παρακάτω τρόπους συναλλαγής:

  • Πληρωμή με την μέθοδο της Αντικαταβολής
  • Πληρωμή μέσω Κάρτας ( Visa, MasterCard, Maestro)
  • Απευθείας κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό (Τράπεζα Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς)
  • Πληρωμή μέσω PayPal


Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου?

Η πληρωμή υλοποιείται μέσω της τράπεζας Eurobank σε ασφαλές περιβάλλον που εγγυάται την ασφάλεια της συναλλαγής.


Ποια είναι η χρέωση της μεταφοράς για την online παραγγελία μου;

Αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να δείτε ΕΔΩ


Με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω για περισσότερες πληροφορίες;

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, καθυστέρηση, απορία, σχόλιο όσο αναφορά το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να απευθυνθείτε μέσω e-mail στο info@goldentiara.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 2106144467.


Πώς μπορώ να γνωρίζω αν η παραγγελία μου καταχωρήθηκε?

Μην ανησυχείτε καθόλου! Με το που θα ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε αυτόματα ένα e-mail το οποίο θα σας ενημερώνει ότι λάβαμε την παραγγελία σας και ότι την έχουμε καταχωρήσει. Αυτό, αρκεί για να καταλάβετε πως ακολούθησατε σωστά τα βήματα και ότι σε λίγες ημέρες τα πράγματα που έχετε επιλέξει θα βρίσκονται κοντά σας.


Τι γίνεται αν απουσιάζω κατά την παράδοση της παραγγελίας μου ?

Απουσιάζετε; Κανένα πρόβλημα! Θα προσπαθήσουμε να σας βρούμε δυο φόρες, αλλά από την πρώτη κίολας φορά η εταιρεία courier θα σας αφήσει ειδοποιητήριο ότι ήρθε, με τα στοιχεία της παραγγελίας και το τηλέφωνό της ώστε να επικοινωνήσετε μαζι τους για ένα δεύτερο ραντεβού που θα ξέρετε ότι δεν θα χάσετε.


Έχω στη διάθεσή μου έναν κωδικό προσφοράς ή έκπτωση, πώς μπορώ να το χρησιμοποιήσω για μια αγορά online;

Όταν επιλέξετε τα προιόντα που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε ¨Εμφάνιση καλαθιού και στο πεδίο Χρήση Κουπονιού, συμπληρώστε τον κωδικό κουπονιού που έχετε. Η έκπτωση θα υπολογιστεί αυτόματα στο συνολικό ποσό της παραγγελίας σας.


Μπορώ να αποθηκεύσω κάποιο προϊόν που μου αρέσει;

Προσθέστε τα είδη που σας αρέσουν περισσότερο στη λίστα Αγαπημένα για να τα εντοπίζετε εύκολα, πατώντας στο προιόν το κουμπί “Αγαπημένα”

Αν θέλετε να έχετε πρόσβαση σε αυτά από οποιαδήποτε συσκευή, συνδεθείτε ή δημιουργήστε λογαριασμό.


Υπάρχει δυνατότητα να ενημερώνομαι για τα νέα προϊόντα και τις προσφορές του e-shop ?

Φυσικά και υπάρχει! Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να γραφτείτε στο Newsletter. Έτσι, θα ενημερώνεστε για όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζετε όσον αφορά τις προσφορές, αλλά και τα νέα προϊόντα.


Η εγγραφή μου στο Newsletter μπορεί να ακυρωθεί;

Ανά πάσα ώρα και στιγμή! Σε κάθε e-mail που λαμβάνετε από το e-shop, υπάρχει ένας σύνδεσμος ο οποίο οδηγεί στην άμεση ακύρωση της εγγραφής σας στο Newsletter.